کلاس های یوس در ترکیه

کلاس-های-یوس-در-ترکیه

آزمون یوس ترکیه هر ساله توسط دانشگاههای ترکیه و به صورت مجزا جهت سنجش توانایی و سطح علمی دانشجویان خارجی برای پذیرش دانشجو از مقطع دیپلم برگزار می شود نکته قابل توجه این است که هر داوطلب می تواند در چندین آزمون یوس شرکت نمایید به عبارتی هر دانشگاه یک آزمون یوس.

مباحث آزمون یوس چیست؟

این آزمون شامل دروس ریاضی ، هندسه و هوش می باشد معمولا تعداد سوالات 80 الی 100 سوال می باشد تعداد سوالات دانشگاه به دانشگاه متفاوت است و معمولا بین 35 تا 40 سوال ریاضی ،35 سوال هوش و 10 سوال هندسه می باشد.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات 120 دقیقه و البته تعداد سوالات و زمان پاسخگویی توسط هر دانشگاهی اعلام می شود.

آزمون یوس کجا برگزار می شود؟

این آزمون در حوزه های معرفی شده هر دانشگاه در کشور ترکیه و یا دیگر کشور ها برگزار می شود. تعداد کمی از دانشگاهها در ایران نیز حوزه آزمونی دارند این که شما در ایران و یا در کشور ترکیه آزمون بدهید در قبولی شما در آزمون و یا سختی و یا آسانی سوالات  تاثیری ندارد.

مشاهده لیست دانشگاههای مورد تایید وزرات بهداشت در ترکیه 

آزمون یوس ترکیه برای چه رشته هایی است؟

آزمون یوس ترکیه در رشته های پر طرفداری مانند پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی، دامپزشکی پیراپزشکی ، رشته های مهندسی ، هنر ، طراحی لباس ، مدیریت ، حقوق ، زبانهای خارجی و بسیاری از رشته های دیگر برگزار می شود.  

هزینه آزمون یوس ترکیه چقدر هست ؟

هر دانشگاه هزینه آزمون خود را به صورت جداگانه دریافت خواهد کرد این مبلغ بین 150 لیر تا 500 لیر متفاوت است در بین دانشگاههایی که این آزمون را برگزار می کنند دانشگاه آنکارا مبلغ 1000 لیر بابت ثبت نام در آزمون دریافت می کند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون یوس 2022

  1. اصل مدرک دیپلم + ریز نمرات
  2. اصل مدرک پیش دانشگاهی + ریز نمرات
  3. پاسپورت 

چه طوری برای آزمون یوس ترکیه آماده شویم ؟

کلاس های آمادگی آزمون یوس در ترکیه

انتخاب منبع و موسسه یا آموزشگاهی که بتواند آموزشهای اصولی و با توجه به نقاط ضعف و قدرت داوطلب را ارائه دهد و از به روز ترین منایع ، تجهیزات آموزشی و اساتید مجرب برخوردار باشد بسیار حائز اهمیت می باشد. 

 شماره تماس کارشناس یوس و شرکت در کلاس های یوس در ترکیه 09178787795

جهت دریافت مشاوره رایگان بـا
بـــا مــــا در ارتبـــــــــــــــاط باشیــــــد

09178787795